onsdag 28. august 2013

Prøver og prøver

Her litt forskjellig jeg har prøvd på innimellom unger og kaos i en helg.

Ideen er at det skal være to komplementerende lenker som sammen danner et smykke. Så slik begynte jeg.


Det ble litt for vanskelig å se hvordan dette skulle bli ved å ha den på perlebrettet så jeg flyttet det over til et flatere brett hvor det var lettere å se hele smykket.

 Jeg begynte å få taket på det, men jeg tok det fra hverandre fem ganger før jeg kom så langt som dette. Jeg fant ut at det var best å lage doble tråder mellom hvert element for da holdt det mer sammen og hele konstruksjonen ble mer stabil.
Det ferdige produktet er nedenfor.




Her tenkte jeg at farger og fasonger skulle brilliere i enkelthet. Så jeg la ikke til for mange elementer, men holdt meg til to forskjellige perle typer, hjerte og flat, vridd perler. 



Enda et armbånd, helt enkelt.




 Så kombinerte jeg vridde perler, tynne lærremser som jeg tvinnet sammen og et pent anheng.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar